پژواک موزیک
پژواک موزیک

پژواک موزیک

نرم افزار نواختن موسیقی



Dream Computer Piano


نرم افزار فوق العاده قدرتمند Dream Computer Piano که می خواهیم امروز شما را با آن آشنا سازیم یکی از بهترین نرم افزار ها در زمینه ساخت موسیقی با پیانو دیجیتالی می باشد . عموما نرم افزار های ساخت موزیک به صورت کلی بوده و برای ایجاد نیاز به یک اسدیو ضبط و تنظیم صدا می باشند ولی با دانلود پیانو این نرم افزار شما قادر خواهید به طور اختصاصی و با تمام فنون پیانو به نواختن پیانو بپردازید . لازم به ذکر است شما هیچ نیازی به دانستن علم موسیقی نخواهید داشت، بلکه فقط با ترکیبی موزون از آهنگ ها در کامپیوتر نیز می توانید آهنگ سازی خود را به صورت مبتی شروع نمایید . ولی اگر کمی با پیانو، نت و علم موسیقی آگاهی داشته باشید می توانید با این پیانو دیجیتالی با قدرت بیشتر از یک پیانو واقعی بنوازید و آثار بی نظیری را ایجاد کنید . از امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت میکس آهنگ و صوت ها به همراه نواختن اشاره نمود که به شما در بهتر کردن آهنگ های نمونه کمک خواهد کرد . نرم افزار آهنگ پیانو در کل یک پیانوی دیجیتال کامل به همراه تمامی امکانات و با توانایی استفاده از تکنیک های حرفه ای صدا برداری می باشد که شما را در نواختن پیانو دیجیتالی یاری می دهد و با نت های قابل فهم آموزش کار با کیبورد Music را ساده می کند .

قابلیت های کلیدی نرم افزار Dream Computer Piano :
– امکان میکس و مونتاژ فایل های صوتی و صداها به صورت همزمان و در هنگام ضبط
– امکان استفاده از تکنیک های حرفه ای صدا برداری و میکس و …
– امکان ایجاد کلید های متوالی از فایل های MIDI به طور اتوماتیک
– امکان ذخیره سازی آهنگ ها و استفاده از آن ها
– امکان اتصال به پیانوهای دیجیتالی
– بدون نیاز به درک علم پیانو و موسیقی توسط کاربر
– دارای محیطی شبیه به یک پیانوی واقعی به همراه تمام امکانات
– دارای ویژگی های قدرتمند برای کمک در نواختن بهتر آهنگ
– دارای بسیاری از موزیک های کلاسیک در Library ی برنامه
– نیاز نداشتن به یادآوری برابری کدام دکمه با کدام نوت

– سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب7



دانلود رایگان با لینک مستقیم|حجم فایل:6.1 مگابایت

پسورد فایل فشرده:www.impezhvak.blogsky.com




Sax tutor


نرم افزار نواختن ساکسیفون با کامپیوتر که شما با آن میتوانید بدون استفاده از ساز اصلی و مهارت بالا

در نوازندگی به راحتی تمام اقدام به نواختن ساکسیفون کرده و از آن لذت ببرید


دانلود رایگان با لینک مستقیم|حجم فایل:2.08 مگابایت

پسورد فایل فشرده:www.impezhvak.blogsky.com




Ampli Tube

گیتار یکی از محبوب ترین سازهای موسیقی به شمار می رود و اکثر هنرجویان رشته ی موسیقی به این ساز علاقه ی بسیار زیادی دارند. به طور کلی گیتار را می توان به دو نوع برقی و آنالوگ (کلاسیک ، آکورد ، فلامنکو و ...) تقسیم نمود که در این چند سال اخیر گیتار الکتریک به نسبت گیتار آنالوگ از محبوبیت بیشتری برخودار بوده و اکثر نوازندگان از این نوع گیتار به دلایل مختلفی همچون داشتن کیفیت عالی صدا ، قابلیت ضبط صدا بدون میکروفن و ... استفاده می کنند. همانطور که اکثر علاقه مندان به رشته ی موسیقی و به خصوص گیتار الکتریک می دانند برای شنیدن صدای گیتار شما نیازمند به داشتن کامپیوتر ، لپ تاپ و یا سایر دستگاههای پخش هستید که اتصال گیتار به این دستگاها بوسیله ی پورت USB امکانپذیر خواهد بود. در واقع در گیتار الکتریک یک پورت خروجی USB قرار دارد که توسط کابل مخصوص به پورت های USB کامپیوتر متصل می شود و از این طریق صدای گیتار بوسیله ی آمپلی فایر و باندهای کامپیوتر شنیده می شود. اما برای اینکه بتوان بر صدای خروجی از گیتار مدیریت نمود داشتن نرم افزاری قوی و حرفه ای الزامی است. از همین رو امروز در پژواک موزیک را برایتان آماده کرده ایم که به شما در مدیریت بر روی صدای خروجی از گیتارتان کمک می کند.
نام این نرم افزار AmpliTube است و می توان گفت تمام کسانی که با گیتار الکتریک سروکار دارند با آن آشنایی کامل داشته زیرا یکی از قدرتمند ترین و حرفه ای ترین نرم افزار های افکت گیتار الکتریک محسوب می شود. در واقع این
نرم افزار را می توان به مانند افکت یک آمپلی فایر گیتار حرفه ای دانست زیرا تمامی امکانات آن را داراست و شما با کمک آن همانند یک آمپلی فایر گیتار حرفه ای کار خواهید کرد و دنیایی از افکت های مختلف را تجربه خواهید نمود. همچنین این نرم افزار قابلیت ساخت و ترکیب چندین افکت را داراست و علاوه بر این شما می توانید فایلهای صوتی مورد نظرتان را با کمک آن پخش کنید و سپس توسط گیتار خود به نواختن آنها بپردازید. جالب است بدانید اکثر سایتهای ایرانی و خارجی این نرم افزار را به دو شکل برای کاربران اینترنتی قرار داده اند، یا با دریافت هزینه ی قابل توجهی آن را به افراد ارائه می دهند و یا نسخه ی Trial آن را برای دانلود قرار داده اند که در اینصورت هر فرد به راحتی و با مراجعه به سایت خود نرم افزار هم قادر به دریافت آن خواهد بود اما پس از نصب متوجه خواهد شده که نرم افزار نیازمند به کد رجیستر است و پس از 10 روز غیرفعال می شود و پس از پایان 10 روز نرم افزار دیگر کار نمی کند. اما نسخه ای را که در پژواک موزیک برایتان قرار داده ایم دارای دو مزیت برتر است اولآ Keygen نرم افزار به همراه خود آن در فایل دانلود قرار داده شده تا شما بتوانید از تمامی امکانات نرم افزار به صورت نامحدود استفاده کنید و ثانیآ لینک دانلود نرم افزار به صورت مستقیم بوده و حتی کاربرانی که سرعت اینترنتی پایینی هم دارند قادر به دریافت نرم افزار خواهند بود.

برخی از حالتهای این نرم افزار:
- داشتن تمامی مدلهای آمپلی فایر های ساخته شده برای افکتهای گیتار.
- داشتن بیش از 80 مدل بسیار دقیق آمپلی فایر با تکنولوژی DSM.
- امکان ترکیب و وصل کردن اجرای مختلف برای ساختن افکت و صدای دلخواه.
- داشتن حدود 20000 ترکیب آمپلی فایر.
- داشتن بیش از 400 افکت زیبا و آماده با قابلیت پخش از 8 طریق مختلف.
- داشتن 32 عدد راک افکت و Stomp با قابلیت تغییر و امکان ایجاد افکت برد همراه با پدال.
- قابلیت پخش فایل های صوتی به صورت لوپ برای استفاده زیر صدا.

- داشتن تیونر و مترونوم.



دانلود رایگان با لینک مستقیم|حجم فایل: 24  مگابایت
پسورد فایل فشرده:www.impezhvak.blogsky.com





سنتور {اندروید}


سنتور یکی از سازهای اصیل ایرانی با صدای دلنشین است که نوازندگی با آن احتیاج به مهارت و تجربه ی بالا دارد.

این نرم افزار که مخصوص سیستم عامل اندروید طراحی شده یک سنتور مجازی و در حین حال با صدای واقعی است

که به شما کمک میکند با نوازندگی سنتور بیشتر اشنا شوید.پژواک موزیک سعی بر آن دارد با ارائه ی چنین نرم افزار هایی

شما را به نوازندگی با سازهای حقیقی تشویق نموده و لذت نواختن ساز زنده را برای شما آشکار نماید.




دانلود رایگان با لینک مستقیم|حجم فایل:1.74 MB





گیتار{اندروید}

با نرم افزار فوق العاده Solo که توسط آن می توانید به بهترین نحو ممکن گیتار بنوازید. سه نوع گیتار آکوستیک، کلاسیک و الکتریکی را به همراه مجموعه عظیم از آکورد های متفاوت تجربه کنید.این نرم افزار را میتوانید با لینک مستقیم از

پژواک موزیک دانلود نمایید.



دانلود رایگان با لینک مستقیم|حجم فایل:4.41 MB

نیازمند اندروید:2.2 به بالا




پیانو {اندروید}



در پست های قبلی پژواک موزیک نرم افزاری  برای نواختن پیانو معرفی کردیم اما اگر می خواهید یک نرم افزار حرفه ای را برای این کار تجربه نمایید که لذت واقعی نواختن پیانو رو با اندروید احساس کنید پیشنهاد می کنیم از Pianist HD یک بار تست بگیرید و آن را تجربه نمایید .  این نرم افزار دارای بسیاری از آهنگ ها برای یادگیری و بازیست. نرم افزاری عالی برای یادگیری و نحوه نواختن پیانو به صورت واقعی . این نرم افزار یکی از لذت بخش ترین نرم افزارهای نواختن پیایو می باشد که از بسیاری از ملودی های زیبا بهره می برد .



دانلود رایگان با لینک مستقیم|حجم فایل:13 مگابایت

نیازمند اندروید:2.2 به بالا




Walk Band Premium v6.0.4



دانلود به آخرین نسخه + پرمیوم Walk Band Premium v6.0.4 که توسط این نرم افزار اندروید شما می توانید تمام ابزار های موزیک مانند ویولن, گیتار, ارگ , پیانو را در گوشی یا تبلت خود داشته باشید,
دقت کنید برنامه Walk Band Premium تست شده است و برروی گوشی های Sony Xperia ion, Xperia SP, Samsung Galaxy s4 و تبلت Samsung Galaxt tab3 T-211 و Samsung Note 8 تست شده است, و برروی دیگر گوشی و تبلت ها هم قابل استفاده می باشد.در ضمن پژواک موزیک هم این نرم افزار را بعد از تست کامل در وبلاگ قرار داده است.

یک سمفونی یا گروه جیبی داشته باشید، با استفاده از این نرم افزار شما قادر به شبیه ساز کامل آلات موسیقی هستید. شما میتوانید تجربه عالی نواختن را بر روی گوشی هوشمند خود با بهره گیری از صفحه کیلید حرفه ای اندروید داشته باشید و حس خوب نواختن ساز های همچون گیتار ، درام پد ، طبل ، پیانو و خیلی بیشتر را داشته باشید. شما میتوانید هنر خود را ضبط و به آن گوش فرا دهید. شما می توانید ضربات درام و ملودی آکورد گیتار برای پیانو خود اضافه کنید نت های خود را یادداشت و آنها را بر روی آلات موسیقی مد نظر خود پیاده کنید.

ویژگی ها:
ساز های کیبوردی مانند: ویولن سل، فلوت ، پیانو ، سوپرانو ساکس، ویولن، رشته ها گروه موسیقی ، پیانو الکترونیک

1 . پشتیبانی کامل از صفحه کلید در ساز پیانو .
2 . حالت سطری، دو حالت ردیف و دو حالت پخش .
3 . لمس چندگانه.
4 . حس خوب نواخت را به صورت کاملا شبیه سازی شده تجربه کیند.
5 . تنظیم عرض کلیدها .
6 . پنج برنامه کیبورد : پیانو، جعبه موسیقی ، اورگان ، رودز ، ساینت .
7 . ضبط و وخش.
8 . استزاک گذاشتن پست آورد های ضبط شده خود با دوستانتان.
9 . مجموعه فایل های ضبط شده را به عنوان آهنگ های زنگ استفاده کنید .
10 . استفاده از حالت یادگیری یا آموزش با بیش از 70 آهنگ.

گیتار: باس، آکوستیک ، گیتار جاز

1 . حالت آکورد .
2 . حالت انفرادی .
3 . انتخاب نوع سبک خود در بین سبک های گوناگون نواختن.

درام پد و دستگاه درام در دو نوع کیت فلزی ، کیت جدید:

1 . به راختی با زدن ضربه تجربه ی یک درام عالی را داشته باشید.
2 . هنر نواختن در سبک های گوناگون
3 . 11 الگ.ی پیش بارگذاری برای نواختن بهتر .
4 . کنترل حرفه ای.
5 . کنترل همراه با سرعت اجرا .



دانلود رایگان با لینک مستقیم|حجم فایل:13.4 MB

نیازمند اندروید:3.1 و بالاتر